IME DISCIPLINE
|
BINARNA ŠTEVILA
|
CILJ
|
Zapomniti si in se spomniti čim več binarnih (101101 itd) številk.
|
ČAS POMNJENJA
|
5 minut (5 minut*)
|
ČAS SPOMINJANJA
|
15 minut (10 minut*)
|
VPRAŠALNIK
|
- Računalniško obdelana števila so predstavljena v vrsticah po 30 (15*) številk s 25 vrsticami na eno stran.
|
POLE ZA ODGOVARJANJE
|
- Tekmovalci smejo uporabljati predložene pole.
- Če tekmovalec želi uporabljati svoje pole za podajanje, mora to odobriti sodnik pred tekmovanjem. Tekmovalci morajo pisati števila v vrstice po 30 številk in morajo vrstice jasno oštevilčiti.
- Jasno mora biti označeno, kako se vrstice navezujejo na vrstice na vprašalniku (manjkajoče vrstice morajo biti jasno označene)
|
TOČKOVANJE
|
- 30 točk se podeli za vsako vrstico, kjer so številke pravilno zabeležene po vrsti.
- Za vsako popolno vrstico, ki ima samo 1 napako (vključujoč manjkajočo številko), se podeli 15 točk.
- Za vsako popolno vrstico, ki ima 2 ali več napaki (vključujoč manjkajočo številko), se podeli 0 točk.
- Samo za zadnjo vrstico. Če je zadnja vrstica nepopolna (npr. zapisanih je bilo samo prvih 19 številk) in so vse številke zapisane pravilno, je število podeljenih točk enako številu pravilno zapisanih številk (v tem primeru 19).
- Če je zadnja vrstica nepopolna in vsebuje samo eno napako (vključujoč manjkajočo številko), je število točk, ki jih prejme tekmovalec, enako polovici podanih števil. (za neparno število se število točk zaokroži navzgor. Npr. za 19 številk in eno napako bi tekmovalec prejel 19/2, zaokroženo navzgor, kar je enako 10.
- V primeru tesnih točk za zmago, se zmagovalec določi glede na število dodatnih vrstic, ki si jih je tekmovalec skušal zapomniti, za katere pa je dobil 0 (nič) točk. Za vsako pravilno postavljeno število se dodeli ena odločilna točka. Tekmovalec z več odločilnimi točkami je zmagovalec.
|
*Velja za ŠOLSKA TEKMOVANJA