Enourne karte

IME DISCIPLINE

ENOURNE KARTE

CILJ

Zapomniti si in se spomniti čim več posameznih paketov 52 igralnih kart.

ČAS POMNJENJA

60 minut

ČAS SPOMINJANJA

120 minut (med pomnjenjem in spominjanjem je 15 minutni odmor, da se lahko poberejo karte.

VPRAŠALNIK

  1. Število (določi ga tekmovalec) ločenih in posamično premešanih kompletov 52 igralnih kart. Tekmovalec sme prinesti svoje karte, vendar jih mora pravočasno izročiti sodniku, da jih premeša.
  2. Karte se lahko gledajo več krat, lahko se gleda tudi več kart naenkrat.
  3. Paketi morajo biti označeni po vrsti, označeni z inicialkami in biti speti z elastičnim trakom. Vrstni red pomnjenja (od vrha proti dnu ali od dna navzgor) tudi mora biti označen. To se lahko stori med pomnjenjem ali takoj za tem. Tekmovalci dobijo elastične trakove in nalepke za označevanje.
  4. Tekmovalci podajo število paketov kart, ki so si jih popolnoma zapomnili in označijo, ali so si zadnji paket zapomnili samo delno.

POLE ZA ODGOVARJANJE

  1. Tekmovalci prejmejo pole za odgovarjanje. Če tekmovalec želi uporabljati svoje pole za odgovarjanje, mora to odobriti sodnik pred tekmovanjem.
  2. Tekmovalci morajo zapisati vrstni red vsakega paketa, da so oznake jasne za vsako karto v vsakem paketu (npr. A, 2, 3, J, Q, K).
  3. Na polah za odgovarjanje, morajo tekmovalci točno označiti, za kateri paket kart gre.

TOČKOVANJE

  1. 52 točk se podeli za vsak paket kart, ki si ga je tekmovalec pravilno zapomnil.
  2. 26 točk dobi tekmovalec, če naredi samo eno napako.
  3. Tekmovalec ne dobi 0 (nič) točk, če naredi 2 ali več napak.
  4. SAMO ZA ZADNJI PAKET. Če je zadnji paket nedokončan (npr. tekmovalec si je zapomnil samo prvih 38 kart) in so vse karte pravilne, je število točk, ki jih tekmovalec prejme, enako številu kart, ki si jih je pravilno zapomnil (v tem primeru 38).
  5. Če je zadnji paket nedokončan in je tekmovalec naredil samo eno napako, je število točk, ki jih prejme tekmovalec, enako polovici podanih kart. (za neparno število se število točk zaokroži navzgor. Npr. za 19 kart in eno napako bi tekmovalec prejel 19/2, zaokroženo navzgor, kar je enako 10 točk.)
  6. Dve ali več napak v zadnjem paketu pomenita 0 točk.
  7. V primeru tesnega rezultata za zmago, se zmagovalec določi glede na število kart, ki si jih je zapomnil v dodatnem paketu kart, za katerega pa ni dobil nič točk. Za vsako pravilno postavljeno karto, se dodeli ena odločilna točka. Tekmovalec z več odločilnimi točkami je zmagovalec.

Za pravilno delovanje strani uporabljamo piškotke. Podrobne informacije..